Saturday, July 9, 2016

Haigekassa esindajate kommentaarid fb grupis "Rahvameditsiin ja teadmised "

https://www.facebook.com/groups/1429487147314348/

Mul on kaks asja millest soovin r22kida :
1) Siin grupis on endiselt aktuaalne haigekassa esindajate osalus. Nende aktiivsus takistab grupi tegevust ja ruineerib inimeste tervist. 
Mulle tundub,et ka grupi administraator on juba korrumpeerunud sest miks kustutati minu postitus pederastia viiruse kohta ?
Valeinformatsiooni levitamise t6ttu v6ib inimesel kuluda peaagu terve elu lahenduse leidmiseni :
2) Minu lugu kuis sain jagu kroonilisest hingamisteede haigusest , kohast(aitsihhist).
Lapsep6lvest saati iga sygise paar n2dalat j2rjest igal oosel kohisin(aitsihhitasin) ja ei saanud magada. Raviks j6in sooja piima meega,s6in kyyslauku ja sibulat. Ka igasuguseid ravimeid sai proovitud. N6uka ajal oli mingi magus ravim,lastele see meeldis.
Siin iirimaal doktor kirjutas mulle mingisuguse ravimi mille nimetust lugedes apteeker ajas silmad pungi ja midagi vihjas,et see ravim pole mulle. V6tsin lonksu seda ravimit ja sain peavalu ja syda hakkas kloppima...
Oma kroonilisest hingamisteede haigusest sain jagu iga hommikuse maoloputuse abil.
Nimelt,igal sygise alguses koguneb inimorganismi palju tatti ja see tatt teeb haigeks. Hommikul jood vett mao pungile ,hoiad sees mingi aja ja siis n2pud kurkku. Ma mingi aja tegin sedasi ja nyyd juba viis aastat olen terve.



Ja siit tulevad haigekassa esindjate kommentaarid isikutelt kes trollivad gruppi Rahvameditsiin ja teadmised ,grupi administraator esindab haigekassat ja peedistab rahvast :

Triin Paabo Pederastia viirus?
LikeReply2July 8 at 8:10pm
Brendan Sulisevvann P.s. terve elu j6in raviteesid,ei need aidanud.
Inga Sild Pederastia viiruse vastu vä?
LikeReply3July 8 at 9:09pm
Brendan Sulisevvann
Write a reply...
Brendan Sulisevvann Ma kirjutasin pika postituse sellest viirusest. Miks see kustutati ?
Ly Heimann täitsa lolliks läinud mõni 
LikeReply2July 8 at 10:17pmEdited
Olavi Uisk Veel üks soovitus sulle... arvutil on tavaliselt kerimisnupp, nutitelefonil teed seda näppudega, proovi kindlasti leiad oma postituse!!!
Brendan Sulisevvann
Write a reply...
Ilmar Tamme Kuidas Sa siis sellest pedeviirusest end ravisid?
LikeReply4July 8 at 8:14pm
Renita Metsalu   
LikeReply2July 8 at 8:15pm
Helen Silm Loe ja imesta, mis viirus see on ja korrumpeerunud ning haigekassa toetajad???????? Tahaks midagi öelda aga jah vaikin, tee oma grupp kui kõik häirib ja kutsu sinna liikmeid kes soovivad ja oleks mure murtud
LikeReply3July 8 at 8:21pmEdited
Triin Paabo Ei aga mind ikkagi huvitab mis asi on pederastia viirus, kohe väga huvitab
LikeReply3July 8 at 8:25pm
Brendan Sulisevvann Selles postituses kus on juttu aidsi viirusest,seal oma kommentaaris ma kirjutasin pede viirusest.
LikeReply1July 8 at 8:25pm
Triin Paabo Mis sa nyyd kujutad ette et ma istun 24/7 arvutis ja loen millest jutt kus käib
LikeReply3July 8 at 8:27pm
Inga Sild ma tahaks ka teada... Äkki mu koeral on see?
LikeReply2July 8 at 9:10pm
Brendan Sulisevvann
Write a reply...
Grete Põldaru Valeinformatsiooni levitajaks olete siin teie, et kuulutate mingist pederastia viirusest. Äkki uuriks ja loeks ise veidi mõnest usaldusväärsest allikast ja ei ajaks siin oma paska ja luulusid kõigile.
LikeReply1July 8 at 8:26pm
Brendan Sulisevvann Kes naerab viimasena naerab paremini 😊
Liina Talvend Kes naerab viimasena, ei saanud naljast õigel ajal aru!
Brendan Sulisevvann
Write a reply...
Ilmar Tamme Kas pedeviirus pähe ka lööb?
Helen Silm Vist, kuna terve nett täis paukuvaid ja närvilisi mehi, kes enda elu elavad närvitsedes välja, ei mõelnud teid. Oi ma nüüd saan peksa:(
LikeReply2July 8 at 8:37pmEdited
Brendan Sulisevvann
Write a reply...
Brendan Sulisevvann Triin,sa kaldud teemast k6rvale.
Triin Paabo Mismoodi? Ma tundsin siirast huvi, et mis asi on pederastia viirus
LikeReply1July 8 at 8:55pm
Brendan Sulisevvann
Write a reply...
Tiiu Kelder Jahh, maoloputus ka puhastab ja võib küll aidata! Ja iga inimene on ju individuaalne
UnlikeReply1July 8 at 8:34pm
Brendan Sulisevvann Ma j6in maateesid erinevaid,raudrohtu,
kummeli teed,p2rna6ie teed ja palju muid suurep2raseid maateesid aga ikka ei saanud terveks.
LikeReply1July 8 at 8:50pm
Ly Heimann pole praegugi terve  ajuloputust ka vaja veits teha 
LikeReply3July 8 at 10:20pmEdited

Kaljo Teder Pedeviiruse vastu aitab ka purgeen.
LikeReply6July 8 at 8:53pm
Tiiu Kelder No ammu pole ju meil seda Purgeni müügil!!!! Võibolla vast Venemaal kuskil veel liikvel!
LikeReply1July 8 at 9:10pm
Mai Tiitma on küll müügil ka meil eestis, aga kahjuks vaid apteegis vist
Mai Tiitma st purgeeni asemel on, glaubrisool e. mõrusool
Brendan Sulisevvann
Write a reply...
Eda Tomak Vähemalt on siin lõbus ja saab vahelduseks hea kõhutäie naerda. 
LikeReply6July 8 at 8:56pm
Brendan Sulisevvann Aidsi viiruse avalikustamise peale Te ei naera aga selle postituse kommentaaris on juttu pede viirusest. Iiri raadios oli juttu pede viirusest. Miks pede huuled on lillad ? Miks pede h22l on perversne ? Miks pede aina irvitab ?
LikeReply1July 8 at 9:09pmEdited
Triin Paabo Ômm. Minu tutvusringkonnas on palju homoseksuaalseid ja kellelgi pole huuled lillad, kôik ei ole ka naiselikud ja häælest ei saaks küll aru et nad homod on ja no ei irvita nad ka kogiaeg. Mis raadiot sa küll kuulad v on sul miskit tôlkes kadima läinud?
LikeReply7July 8 at 9:12pm
Brendan Sulisevvann
Write a reply...
Ilmar Tamme Kuidas Sa ise pedeviirust ravisid ?
LikeReply2July 8 at 9:09pm
Brendan Sulisevvann Ma tean pede viiruse symptomeid,kui leian ravimi siis annan teada.
Kaljo Teder Ära kaua otsi, ei mõju ehk hästi
LikeReply3July 8 at 9:15pm

No comments:

Post a Comment